دانلود آهنگ جدید

خداحافظی تلخ از محسن چاوشی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 16 فروردين 1395
بازدید : 164
نویسنده : علی

دانلود آهنگ خداحافظی تلخ از محسن چاوشی بنام  با کیفیت اورجینال

ترانه : فاضل نظری آهنگ و تنظیم : محسن چاوشی گیتار الکتریک : عادل روحنواز ویولن : احسان نی زن

میکس و مستر : محسن چاوشی

دانلود آهنگ خداحافظی تلخ از محسن چاوشی

Download New Music Khodahafezi Talkh Mohsen Chavoshi

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

دانلود آهنگ خداحافظی تلخ از محسن چاوشی

به خداحافظی تلخ تو سوگند نشد

که تو رفتی و دلم ثانیه ای بند نشد

لب تو میوه ممنوع ولی لبهایم

هر چه از طعم لب سرخ تو دل کند نشد

بی قرامو در دل تنگلم گله هست

آه بی تاب شدن عادت کم حوصله هاست

با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر

هیچ کس، هیچ کس اینجا به تو مانند نشد

هر کسی در دل من جای خودش را دارد

جانشین تو در این سینه خداوند نشد

خاطرات تو و دنیایه مرا سوزاندند

تا فراموش شود یاد تو هر چند نشد

من دهان باز نکردم که نرنجی از من

مثل زخمی که لبش باز به لبخند نشد

بی قرامو در دل تنگلم گله هست

آه بی تاب شدن عادت کم حوصله هاست

خداحافظی تلخ از محسن چاوشی

به خداحافظی تلخ تو سوگند نشد

که تو رفتی و دلم ثانیه ای بند نشد

لب تو میوه ممنوع ولی لبهایم

هر چه از طعم لب سرخ تو دل کند نشد

بی قرامو در دل تنگلم گله هست

آه بی تاب شدن عادت کم حوصله هاست

با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر

هیچ کس، هیچ کس اینجا به تو مانند نشد

هر کسی در دل من جای خودش را دارد

جانشین تو در این سینه خداوند نشد

خاطرات تو و دنیایه مرا سوزاندند

تا فراموش شود یاد تو هر چند نشد

من دهان باز نکردم که نرنجی از من

مثل زخمی که لبش باز به لبخند نشد

بی قرامو در دل تنگلم گله هست

آه بی تاب شدن عادت کم حوصله هاست




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دانلود آهنگ و آدرس musicee.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com